EN

+ 48  575 100 650

rezerwacja@apartamentypodhale.pl

Regulamin

APARTAMENTY PODHALE

Apartamenty Podhale

 

Regulamin dotyczy obiektów Apartamenty Podhale w Zakopanem, ul. Szymony 17E, 34-500 Zakopane - Cieślak-International Sp. z o.o., ul. Skrajnia 20, 62-814 Blizanów, NIP 9680929939, zwanych w dalszej części Obiektem.

Osoby korzystające z pobytu w Obiekcie zwane są w dalszej części regulaminu Gośćmi.

Osoba dokonująca opłaty rezerwacyjnej w Obiekcie zwana jest dalej Rezerwującym.

 

 

Szanowni Goście,   W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w Apartamentach Podhale prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.

 

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentów Podhale i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zameldowanie w Apartamentach Podhale, jak również poprzez dokonanie rezerwacji poprzez bezzwrotną  opłatę rezerwacyjną.

Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Apartamentów Podhale.

3. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym apartamencie, u administracji oraz wysyłany drogą e-mailową do Gości dokonujących rezerwacji.

 

§2 DOBA HOTELOWA

1. Apartamenty wynajmowane są na doby hotelowe.

2. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godziny 11:00 dnia następnego.

3. Zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.

4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić administracji jak najszybciej. Administracja Obiektu Apartamenty Podhale może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych  lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu.

 

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Obiektu Apartamenty Podhale tożsamości ze zdjęciem.

2. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 8:00 do godziny 21:30.

3. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w Apartamentach Podhale.

4. W przypadku rezygnacji, sytuacji losowych, kwarantanny osobistej czy braku przyjazdu Gościa, opłata rezerwacyjna nie jest zwracana.

5. Do rezerwacji wymagana jest  bezzwrotna opłata rezerwacyjna w wysokości ok. 50% wartości całej rezerwacji.

6. Rezerwacji można dokonać, e-mailowo lub przez stronę internetową ApartamentyPodhale.pl. Osoba rezerwująca jest zobowiązana podać numer kontaktowy, dane osobowe Gościa  oraz adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji po wpłacie opłaty rezerwacyjnej. Osoba rezerwująca ma obowiązek odpowiedzieć na powyższą wiadomość.

7. Zmiana rezerwacji jest możliwa do 10 dni przed planowanym przyjazdem z zachowaniem min. ilości nocy oraz osób z pierwszej rezerwacji w przypadku rezerwacji przez www.apartamentypodhale.pl Wyłącznie, gdy w nowo zaproponowanym terminie przez Gościa apartament nie został już zarezerwowany. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Gość odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy przez brak przyjazdu, Obiekt uprawniony jest do zatrzymania wpłaconej bezzwrotnej opłaty rezerwacyjnej. Zmiana rezerwacji możliwa do pół roku od momentu złożenia pierwszej rezerwacji.

8. Obiekt może zmienić termin rezerwacji wyłącznie w sytuacji wystąpienia niezależnej od Obiektu siły wyższej, która uniemożliwia prawidłowe spełnienie świadczenia. Przez wystąpienie siły wyższej rozumie się przede wszystkim: kataklizmy i katastrofy naturalnie, strajki, wojny, zamieszki, zajęcia obiektu będącego przedmiotem wynajmu przez organy władzy państwowej, w przypadku niezależnego od Obiektu długotrwałego przerwania dostaw prądu, gazu, energii cieplnej przez dostawcę tych mediów.

9. W sytuacji określonej w pkt.6 zaproponuje Gościowi inny dostępny termin rezerwacji.

10. Obiekt Apartamenty Podhale zastrzega sobie możliwość w wyjątkowych sytuacjach (awarii w apartamencie lub innego zdarzenia losowego), udostępnienie lokalu zamiennego o podobnym standardzie w innym obiekcie noclegowym. W przypadku zgody Gościa na substytucyjny apartament, umowa ulega rozwiązaniu.

11. Przy zameldowaniu jest pobierany depozyt w kwocie 500 zł za każdy apartament. Kaucja jest zwrotna przy wymeldowaniu po sprawdzeniu Apartamentu przez personel Obiektu Apartamenty Podhale.

12.W przypadku reklamacji lub zastrzeżeń odnośnie jakości świadczonych usług, prosimy Gości o niezwłoczne zgłoszenie ich do personelu, co umożliwi natychmiastową reakcję oraz wyjaśnienie sytuacji.

 

§4 USŁUGI

1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do pracownika Obiektu, co umożliwi  poprawę standardu świadczonych usług.

3. Brak zgłoszenia uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego apartamentu lub domku w momencie zameldowania się klienta równoznaczne jest z tym że obiekt został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.

4. Fakturę za pobyt administracja Obiektu wydaje w dniu wymeldowania

5. Obiekt Apartamenty Podhale ma obowiązek zapewnić Gościom:

- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

- zachowanie temperatury w pokojach nie mniejszej jak 21,5 C,

- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,

- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Pensjonacie,

- sprzątanie pokoju na specjalne życzenie za dopłatą 180zł lub wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

-  w przypadku rezerwacji pobytu ze  śniadaniami - śniadanie w formie cateringu podawanego do apartamentu. Śniadania podawane są 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00-8:00. Chęć otrzymania śniadania na wynos prosimy zgłaszać Administratorowi dzień wcześniej, w trakcie pobytu lub po zameldowaniu.

6. Przedmioty pozostawione przez Gości po opuszczeniu apartamentu mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W innym przypadku po pięciu dniach od daty wymeldowania Gości, Administracja Obiektu postąpi z rzeczami stosowni do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.

 

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Apartamentów Podhale pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność  za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Gość powinien zawiadomić Administrację o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3. Gość Obiektu Apartamenty Podhale ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu, w którym jest zameldowany oraz całego obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa finansowo za wyrządzone szkody.

4. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt Apartamenty Podhale może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu i uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.

5. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna oraz zamknąć drzwi na klucz.

6. Wynajęty apartament należy pozostawić w stanie niezmienionym, to jest w takim stanie, jaki był w dniu przyjazdu Gości. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania. Administracja Obiektu może żądać przewrócenia apartamentu do stanu z przed rozpoczęcia pobytu.

7. Podnajmowanie przez Gości apartamentu osobom trzecim jest surowo zabronione.

8. Apartament nie może być wykorzystywany w inny sposób niż w celach mieszkaniowych.

9. W przypadku zgubienia - klucza do Apartamentu, wejścia głównego, lub przekazania ich osobom trzecim, Obiekt ma prawo obciążyć Gościa opłatą w wysokości 500-1500 zł, w zależności od wymiaru szkody.

10. Gość ma obowiązek zamykania okien w sezonie grzewczym, gdy opuszcza pokój. W przeciwnym razie Administracja zastrzega sobie prawo do obciążenia go karą pieniężną w wysokości 250 zł.

11. W Apartamentach Podhale jest bezwzględny zakaz poruszania się w sprzęcie narciarskim jak i w butach narciarskich we wszystkich pomieszczeniach.

 

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ Apartamenty Podhale

1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za pieniądze, dokumenty, biżuterię i inne wartościowe rzeczy pozostawione w pokojach.

2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu podziemnym, czy poza terenem obiektu.

3. Personel pensjonatu zastrzega sobie prawo do  wchodzenia do pokoju w celu sprzątania, wymiany ręczników, pościeli, zamknięcia okien, sprawdzenia  systemu ogrzewania lub urządzeń elektrycznych i ich ewentualnej naprawy.

 

§7 CISZA NOCNA

 Obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

 

§8 PALENIE TYTONIU

1. W Apartamentach Podhale i ich bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu tzn. w balkon/taras oraz przed wejściem głównym do budynku

2. Palenie w budynku jest surowo zabronione.

3. Dopuszczalne jest palenie na balkonach przy zachowaniu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przy zamkniętych drzwiach do Apartamentu.

4. W przypadku, gdy Gość pali w miejscu niedozwolonym, Obiekt Apartamenty Podhale ma prawo obciążyć go karą pieniężną w wysokości 600 zł.

5. Obiekt jest wyposażony w czujniki dymu oraz przeciwpożarowe podłączone do alarmu w całym obiekcie. Jest bezwzględny zakaz zakrywania czujników dymu. Obiekt Apartamenty Podhale zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa finansowo za wyrządzone szkody oraz przerwanie natychmiastowe umowy wynajmu.

 

§9 POBYT ZE ZWIERZĘTAMI

1. Zwierzęta w obiekcie nie są akceptowane.

 

§10 DODATKOWE USŁUGI i INFORMACJA

1. Ze względu na bezpieczeństwo Gości, zarówno na terenie obiektu (klatka schodowa), jak i na zewnątrz obiektu  znajdują się kamery monitorujące obiekt, parking.

2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, farelek, grzejników nie będącymi na wyposażeniu Apartamentu

3. Żelazka elektryczne i deska do prasowania jest na wyposażeniu apartamentu

6. W każdym pokoju znajdują się czujniki dymu.

7. Obowiązkowe jest włączenie okapu podczas z korzystania z kuchenki indukcyjnej w Apartamencie.

8. Nie jest dozwolone chodzenie po obiekcie w brudnych, zabłoconych butach, butach narciarskich.

 

 

§11 INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI APARTAMENTY PODHALE

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI APARTAMENTÓW

 

1. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH

Celem, dla których Obiekt przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Apartamenty Podhale jest:

2.a - dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Obiekt w związku z poniesioną przez Obiekt szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Obiektu,

2.b - udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,

2.c - zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości Apartamentów.

W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Obiekt przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. W celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Obiekt Apartamenty Podhale przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring Obiekt w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom Obiektu i innym osobom przebywającym na terenie Obiektu.

 

2. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Obiekt jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Willa informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości Apartamentów Podhale jest usprawiedliwiony cel administratora.

 

3. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Obiektu. Ponadto, Obiekt udostępnia adres rezerwacja@apartamentypodhale.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

 

4. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w willi z dzieckiem oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku

parkowania na terenie willi jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Willi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

 

REGULAMIN

RODO

REGULAMIN

obserwuj nas →

wyznacz trasę →

ul. Szymony 17E

34-500 Zakopane

Apartamenty Podhale